Атестація педагогічних працівників 2020-2021 н. р.
Музика О.В., вчитель початкових класів, “спеціаліст першої категорії”.
Майстер-клас за технологією науково-педагогічного проєкту “Інтелект України” :
Особливості впровадження інформаційно-ціннісного підходу в навчанні молодших школярів читанню з метою розвитку мовленнєвої діяльності.
Творчий звіт вчителя з реалізації науково-методичної проблеми “Діяльнісний метод навчання за науково-педагогічним проєктом “Інтелект України”.
Лавренов О.В., вчитель предмету “Захист України”, “спеціаліст вищої категорії”, вчитель-методист.
Відеорезюме Лавренов О.В. на Всеукраїнський фінал Вчитель року 2019.
Вчитель року 2019. Фінал. Випробування практичне заняття.
Білич Л.В., вчитель німецької мови, “спеціаліст вищої категорії”, вчитель-методист.
Майстер-клас “Активне та креативне навчання. Робота над текстом”.
Мультимедійний контент “Вчимо мову – пізнаємо країну”.
Василівецька Н.Г., вчитель біології , екології та основ здоров’я, “спеціаліст першої категорії”.
Майстер-клас “Впровадження STEM-підходів для формування дослідницьких навичок на заняттях з природничих дисциплін”.
Творчий звіт вчителя з реалізації науково-методичної проблеми “Системно-діяльнісний підхід на уроках біології – основа формування компетентної особистості учня”.
Тодоренко О.В., вчитель початкових класів, “спеціаліст вищої категорії”.
Майстер-клас “Можливості реалізації STEM-підходів в освітньому процесі НУШ” (в рамках міського семінару-квесту).
Творчий звіт вчителя з реалізації науково-методичної проблеми «Реалізація концепції НУШ шляхом формування базових компетентностей».
Сороченко А.А., вчитель початкових класів, основ здоров’я, “спеціаліст першої категорії”, старший учитель.
Майстер-клас “Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища і здоров’я” (реалізація наскрізної змістової лінії “Екологічна безпека та сталий розвиток” на заняттях з основ здоров’я).
Творчий звіт вчителя з реалізації науково-методичної проблеми “Інтеграція сучасних технологій навчання – необхідна умова формування предметної компетентності учнів на заняттях з основ здоров’я”.
Губенко А.В., вчитель початкових класів, “спеціаліст першої категорії”, старший учитель.
Теоретико-практичний кейс «Формування навчальної компетентності учнів на основі розвитку пізнавальної активності».
Творчий звіт вчителя з реалізації науково-методичної проблеми “Формування ключових компетентностей молодших школярів засобами технік усвідомленого читання”.