ЗНО та ДПА

 

Відсьогодні в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО з’явилися нові інструменти, які дадуть можливість випускникам більш ефективно підготуватись до тестування. Зокрема, учасники зможуть попрацювати з тестами, попрактикуватись у заповненні бланків відповідей, а також детальніше ознайомитися із самою процедурою проведення ЗНО.

“Пробне ЗНО наразі відтерміновано, оскільки дати його проведення напряму залежать від тривалості карантину. І цей час – можливість підготуватись до тестів краще. Матеріали, розміщені Українським центром оцінювання якості освіти в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО, дадуть змогу побачити процес тестування на власні очі, дослідити його інструменти та підготуватись психологічно”, – зазначила т.в.о. Міністра освіти і науки Любомира Мандзій. 

Матеріали розміщено в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО на сайті відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти. 

Так, учасники пробного ЗНО мають можливість:

  • переглянути інформаційні відео,

  • попрацювати з тестами, 

  • попрактикуватись у заповненні бланків відповідей, 

  • навчитись ефективно розподіляти час.

Після того, як епідеміологічна ситуація стабілізується, всі зареєстровані учасники зможуть пройти пробне ЗНО у звичному форматі. Про дати його проведення буде повідомлено додатково.

Нагадуємо, усі зміни в освітньому процесі, впроваджені через карантин, відтепер зібрано на окремому сайті.

 

 

3.02.2020 розпочалась реєстрація до ЗНО 2020!!!

 

 

Багато корисної інформації щодо ЗНО – 2020  Ви можете отримати на сайті Українського центру оцінювання якості освіти за посиланням

ЗНО-2020

Підготовка до ЗНО. Поради психолога

 

ЗНО , як і більшість явищ життя, – явище перехідне. Коли воно закінчується, з’являється відчуття свободи, забуваються сльози, нервування, повертається спокійний сон. Але ж можна скласти ЗНО і з меншими втратами для власного здоров’я, отримати добрі оцінки, чекати його без страху і безсонних ночей.

ДІЄВІ СПОСОБИ УСЕ ВСТИГНУТИ

  1. Плануйте завтрашній день. Заведіть блокнот, у який щовечора записуйте, що вам треба зробити завтра. І обов’язково перевіряйте, чи все із запланованого встигли зробити.
  2. Не захоплюйтесь інформацією в соцмережах: ваше життя набагато цікавіше. Якщо станеться щось глобальне, то ваші друзі, родичі сповістять вас. Не забувайте: вам ще потрібно багато встигнути для свого зоряного майбутнього! Переконайтесь — життя без гаджетів є.
  3. Навчіться відпочивати. Відпочинок теж потрібно занести до списку важливих справ. Тільки після доброго відпочинку, прогулянки відновиться ваша розумова працездатність і здатність запам’ятовувати складний навчальний матеріал.
  4. Переводьте увагу з одного заняття на інше. Зміна видів робіт усуває одноманітність. Після того, як ви 3 години просиділи за книжками, потрібно відпочити або переключитися на іншу діяльність.
  5. Визначте пріоритети. Почніть свій день із вирішення важливого завдання. Менш важливі справи залиште на завтра.
  6. Вчіться керувати своїми емоціями. 
  7. Усміхайтеся, навіть якщо вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему.
  8. Не забувайте хвалити себе щоразу, коли вам вдається впоратися із хвилюванням. 
  9. Живіть активно. По-перше, активні рухи не дають накопичуватися адреналіну, по-друге, відволікають від негативних думок: «Я не здам», «Я не знаю». 

 

ЯК НАЛАШТУВАТИСЯ ПСИХОЛОГІЧНО

  1. Для того, щоб у кризовій ситуації не втрачати голови, необхідно не ставити перед собою надто важкі завдання. Не варто чекати, доки ситуація стане катастрофічною. Починайте готуватися до ЗНО заздалегідь, помалу, по частинах, спокійно.
  2. Якщо дуже важко зібратися з силами і з думками, спробуйте запам’ятати спочатку найлегше, а потім переходьте до вивчення складного матеріалу.
  3. Щодня виконуйте вправи на зняття напруження, втоми, на розслаблення. 
  4. Чергуйте розумову і фізичну працю.

 5.Нервуються завжди ті, хто погано знає матеріал. Щоб подолати свій страх, розповідайте самому собі вивчений матеріал.

СІМ СПОСОБІВ ЛЕГКОГО ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ

  1. Запам’ятати легше те, що розумієш. Учіть з перервами, а не все підряд, краще помалу, ніж одразу. Більше часу витрачайте на повторення по пам’яті. Це ефективніше за просте багаторазове читання. Якщо працюєте із двома матеріалами — великим і меншим, розумно починати з більшого.
  2. Щоб уникнути хвилювань, запитайте себе: «Чи допомагає хвилювання впоратися із ситуацією?». Коли ви зрозумієте, що ні, придумайте щось, що дійсно могло б зарадити.
  3. Якщо ви можете порадитися з батьками, зробіть це. Попросіть їх підтримати вас. Разом ви напевно, придумаєте розумний план, як впоратися з вашими хвилюваннями.
  4. Пам’ятайте: занепокоєння — це емоція, а не метод вирішення проблем. Якщо ваші переживання стали нав’язливими, зверніться до шкільного психолога.
  5. Найкраще запам’ятовується інформація, викладена на початку і в кінці тексту. Середина, зазвичай, швидко «вилітає з голови». Тому під час запам’ятовування чи повторення приділіть особливу увагу середині.
  6. Повторювати слід не механічно, а вдумливо, зосередившись на змісті. Після «завантаження» в мозок інформації, якщо її не повторити, втрачається 20—30 % у перші 10 годин. Щоб цього не трапилося, варто прочитати текст, повторити його двічі, за 20 хвилин — тричі, за 8—10 годин — чотири рази, а за добу — 1 раз. Тільки після цього можна бути впевненим у тому, що інформація міцно «оселилася» в голові.
  7. Яким чином можна найкраще все запам’ятати? Що для вас є найближчим: текст, малюнок, логічна схема, звукове відтворення? Вирішуйте самі, в якій системі вам зручно працювати. Спробуйте знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі. Адже цікаве запам’ятовується набагато легше.