Перспективний педагогічний досвід педагогічних працівників ліцею “Сучасна освіта Житомирщини”

Методичні розробки переможців міського та обласного етапів конкурсу “добрих практик” освітян Житомирщини  “Сучасна освіта -2023”

Андрієнко Л. Пізнавально-розвивальний словник «Словограй» до твору  В. Рутківського «Джури козака Швайка» (працюємо зі словом: системно-логічно-доступно).


Андрійчук А. Реалізація наскрізних змістових ліній на заняттях з англійської мови, 5 клас НУШ (практичний порадник).


Грубенька О. Реалізація наскрізних змістових ліній на заняттях з англійської мови, 5 клас НУШ (практичний порадник).


Коник М., Мельничук О. Працюємо з параметрами та модулями: продуктивно-доступно-дієво (практичний порадник).


Кучер Н. Можливості імерсивних технологій для формування ключових компетентностей в умовах змішаного навчання (практичний порадник).


Самойленко Л., Тарасюк І. Гармонізація емоційного інтелекту учнів з ООП за допомогою мистецьких практик (практичний порадник).


Слюсар Л. Реалізація принципу наступності на уроках зарубіжної літератури як шлях до формування ключових компетентностей (практичний порадник).

 


Методичні розробки переможців міського та обласного етапів педагогічної виставки “Сучасна освіта Житомирщини-2022”

Авторський колектив вчителів природничих дисциплін “Оптимальне поєднання електронних освітніх інструментів, ресурсів та програм на заняттях з природничих дисциплін в умовах змішаного навчання” (практичний порадник).


Бойко Т. “Використання сучасної стратегії навчання IBL для формування компетентностей учнів НУШ” (практичний посібник).


Буріс Р. “Формування читання як мовленнєвої компетентності на матеріалі британський медіа-ресурсів”(мовленнєвий посібник).


Волковська В., Дворська Н. “Інтеграція методичних прийомів на уроках української та зарубіжної літератури – необхідна умова формування в здобувачів освіти системно-ціннісного  погляду на світ” (практичний порадник).


Заїка О. “Програмово-методичне навчальне забезпечення з української літератури в умовах інклюзивного навчання. 6 клас (дидактичний посібник)


Лісовська Ю. “Збірник вправ і завдань для формування іншомовної компетентності на уроках англійської мови. 5 клас” (поглиблене вивчення предмету).


Мальцева Т., Колодюк Т.Д. “Інтеграція методичних підходів для реалізації Держстандарту (освітні галузі: “Мови і літератури” та “Технології”) в умовах змішаного навчання” (практичний посібник).


Мариняк Н. “Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів” (практичний посібник).


Небор А. “Збірник тематичних кросвордів та ребусів з основ роботехніки з використанням STEM-підходів”.


Осовська А., Пугач С. “Готуємось до предметної олімпіади разом: “Продуктивно-дієво-дистанційно”” (навчальний посібник).


Слідзевська В. “Програмово-методичне забезпечення викладання теми “Світова новела” в курсі зарубіжної літератури” .7, 11 клас (навчально-методичний посібник)


Чайківська А. “Оптимальне поєднання різних методичних прийомів до організації контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з англійської мови” (практичний порадник).


Черевко А. “Створення дидактичних матеріалів з історії України за допомогою онлайн-сервісів на основі компетентнісного підходу. 7 клас”.


Шакор Н. “Комплекс ігор для формування фізичних якостей здобувачів освіти, під час вивчення модуля “Легка атлетика”” (практичний посібник).


Яновська С. “Збірник завдань для тематичного контролю навчальних досягнень учнів з фізики. 7 клас”.


Методичні розробки переможців міського та обласного етапів педагогічної виставки “Сучасна освіта Житомирщини-2021”


Богданець О.М., Добровольська К.М. “Збірник компетентнісних завдань з природничих дисциплін” 


Василівецька Н.Г. “Генезис відкриття” (STEM-практикум)


Лаврєнов О.В. “Технологічна карта уроків із “Захисту України” з використанням технологій дистанційного навчання P-V. Вогнева підготовка. Тема 3.Ручні гранати та поводження з ними.”(практичний посібник)


Остріцька О.С. “Використання експериментальних  методів дослідження в інтегрованому курсі         ” Я досліджую світ.”(практичний посібник)